Sport / Automoto

Sportski geni

Noviteti Mercedes C Coupe

Noviteti Mercedes C Coupe

Treća karoserijska izvedenica nove generacija C klase stigla je na hrvatsko tržište a očekivanja su vrlo optimistična zbog atraktivnog dizajna i cijena koje nisu mnogo različite od cijena limuzine

U usporedbi s limuzinskim modelom, C-klasa Coupé ima potpuno novodizajnirani stražnji kraj koji već na prvi pogled nosi gene S-klase Coupé.

Elegantna dvodijelna stražnja svjetla ističu širinu vozila i sportski dizajn te su također poveznica s najvećim Mercedesovim coupeom. Gledan s boka, ističe se niskom siluetom te bočnim linijama koje se vješto prelijevaju u sportski zadnji kraj.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Ovjes je za razliku od limuzinske izvedbe spušten za 15 milimetara, što mu osigurava sportske proporcije pogotovo u kombinaciji s nekim od atraktivnih aluminijskih naplataka. Iznutra je za osnovu poslužio interijer C klase, no  podignut na novu, sportsku razinu. Sustav Integralna sportska sjedala su specifično dizajnirana za ovaj Coupé model i osiguravaju mu  sportsku udobnost. Automatski sustav produživanja sigurnosnog pojasa već je standard kod coupea sa zvijezdom na nosu također osigurava praktičnost. Ponuda materijala i razina završne obrade pružaju osjećaj ručne izrade s privlačnošću visoke klase te osiguravaju novi pogled na moderan luksuz. Automobil može opcijski biti opremljen s AIRMATIC zračnim ovjesom čija elektronička kontrola kontinuirano podešava tvrdoću ovjesa. Kao i limuzina, i coupe ima prekidač opcije Dynamic select s pet režima rada: ECO, Comfort, Sport, Sport + i Individual.

U početku će u ponudi biti četiri benzinska motora te dva turbodizelska motora. Ponuda pogona kreće se od 1,6-litrenog 4-cilindričnog motora u modelu C 180 sa 115 kW/156 KS preko dvolitrenog C 200 (135 kW/184 KS) i C 250 (155 kW/211 KS) pa do C 300 koji također ima zapreminu od dvije litre, ali snagu od 180 kW/245 KS.

Turbodizeli su obujma 2,1 litru i razvijaju 125 kW (170 KS) ili 150 kW (204 KS). Oba uključuju ekološki prihvatljivu SCR tehnologiju (Selective Catalytic Reduction) za naknadnu obradu ispušnih plinova.

Snaga se prenosi na cestu preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača, 7G-TRONIC PLUS 7-stupanjskog automatskog mjenjača ili novog 9-stupanjskog 9G-TRONIC.

Cijene benzinskih modela se kreću od 39.529 Eura a dizela od 41.107 Eura naviše. Model 220d je tristotinjak eura jeftiniji od limuzine. Za „slabiji“ AMG treba izbrojati 100.568 a za S verziju 108.842 Eura. Dodajmo i kako je prosječni iznos koji kupci C klase potroše na dodatnu opremu oko 10 tisuća Eura.

 

Okvir: Najsportskiji C Coupe – AMG

Mercedes-AMG C 63 pruža ultimativne sportske vozne performanse zahvaljujući svom 4,0-litrenom twin-turbo osam-cilindričnom motoru snage 350 kW/476 KS (375 kW/510 KS u modelu C 63 S). Karakteriziraju ga dva turbo punjača koja nisu ugrađena izvan bloka motora, nego unutar ”V” otvora. Ključna prednost ove konstrukcije su kompaktne dimenzije, optimalni odziv na gas i niska razina emisija.

Najgledaniji video

Izdvojeno

  • Hana i Jana se složile oko jednog - da se neće družiti: 'Imaš li imalo srca da osobu s bronhitisom staviš u kamp-kućicu?' (thumbnail)
    SUPERPAR Hana i Jana složile se oko jednog - da se neće družiti: 'Imaš li imalo srca da osobu s bronhitisom staviš u kamp-kućicu?'

    „Ne želim da ispadnemo kao da smo od šećera“, rekao je Goran Hani

  • COVER - RTL Vijesti
    RTL Vijesti

  • Reci što misliš!