Sport / Automoto

Dva u jednom

Vozili smo Hondu HR-V

Vozili smo Hondu HR-V

U svojoj drugoj generaciji Hondin crossover je postao kompaktniji i nemjerljivo atraktivniji. Također i skuplji

Nakon dugih porođajnih muka novi HR-V je konačno stigao u Europu i Hrvatsku. Nudi se isključivo u verziji s pet vrata čiji drugi bočni par je tako spretno kamufliran da ovaj mali crossover u sebi ujedinjuje i linije coupea. Robustan izgled i sportski profil jamče kako na cesti nećete proći nezamijećeni. Sprijeda odmah uočavamo markantne svjetlosne sklopove s LED pozicijama a koji su optički povezani kromiranom lajsnom.  Straga kao da je dizajnerima ponestalo daha, malo više razigranosti ne bi škodilo. Intuitivna unutrašnjost već je postala Hondin zaštitni znak. Skladni dizajniran i već na prvi pogled kvalitetan interijer vrlo je ergonomski posložen. Na prednjoj armaturi nalazi se Honda Connect audio informacijski sustav s ekranom osjetljivim na dodir.

Zahvaljujući inovativnim rješenjima, prostor za putnike je veći nego što smo očekivali dok prtljažni prostor zaprima čak 453 l (s uspravno postavljenim stražnjim sjedalima). Sklapanjem stražnjih sjedala stvara se prtljažni prostor ravne podnice, zapremine 1026 l (do visine prozora). Ovu iznimnu modularnost HR-V poput ostalih Hondi može zahvaliti središnje postavljenom spremniku goriva. Ne smijemo izostaviti niski utovarni prag i široki otvor prtljažnika koji olakšavaju utovar i istovar prtljage.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U ponudi su jedan benzinski i jedan turbodizelski motor.  Benzinsku ponudu čini 1.5 litreni  i-VTEC stroj sa 130 KS dok dizele predstavlja 120 KS snažni 1.6 i-DTEC pogonski agregat. Oba motora su Earth Dreams tehnologije i dostupna sa 6–stupanjskim ručnim mjenjačem koji. Benzinski motor je dostupan i s CVT automatskim prijenosom. Pogon je u svim verzijama isključivo na prednje kotače.

Također, svi modeli serijski dolaze s Idle Stop sustavom koji trenutno gasi pogonski agregat po  zaustavljanju vozila te ga ponovno automatski pali po pritisku papučice spojke. Pored Idle Stop sustava tu je i ECON koji se aktivira pritiskom na prekidač. Sustav kontrolira snagu i okretni moment te intenzitet rada klima uređaja. Razliku možda nećete odmah primijetiti, ali u Hondi kažu kako će vozači biti ugodno iznenađeni prilikom posjete benzinskoj postaji.

HR-V u serijskoj opremi, pored već poznatih sigurnosnih sustava, nudi sustav aktivnog kočenja i napredni sustav pomoći pri vožnji (od paketa opreme Elegance naviše). Oni pomažu vozaču na način da ga dodatno upozoravaju na nadolazeću opasnost te da u kriznim situacijama započinju s kočenjem.

Za primjer navodimo sustav aktivnog kočenja koji prati promet ispred vozila i upozorava zvučnim signalom na mogućnost sudara dajući vozaču dovoljno vremena da poduzme sve potrebne radnje kako bi izbjegao sudar. Ukoliko reakcija vozača izostane sustav sam započinje s izvanrednim kočenjem kako bi maksimalno smanjio brzinu ili čak zaustavio vozilo. Ovaj sustav je aktivan na brzinama do 32 km/h te je sastavni dio serijske opreme svih modela novog HR-V-a.

Kao što smo naučili, sve dobre stvari koštaju. Bazni model s benzinskim motorom i paketom opreme Comfort stoji 187.990 kn do registracije dok dizelske verzije stoje od 199.890 kuna naviše. 

Najgledaniji video

Izdvojeno

  • Urnebesna fotka Doris Pinčić Rogoznica nasmijala fanove: 'Tko je za vožnjicu?'
    NA INSTAGRAMU Urnebesna fotka Doris Pinčić Rogoznica nasmijala fanove: 'Tko je za vožnjicu?'

    "Ja sam za vožnju", komentirali su neki fanovi

  • COVER - RTL Direkt
    RTL Direkt

  • Reci što misliš!